سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار جشنواره فجر استانی؛

گروه‌های تئاتری به هفت استان ایران سفر می‌کنند

جشنواره تئاتر فجر استانی با هدف ایجاد تعامل و تبادل تجربیات هنرمندان استان‌ها و نیز مخاطب پروری و ایجاد یک شبکه و تور بزرگ تئاتری برای استان‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، جشنواره تئاتر فجر استانی تنها جشنواره غیررقابتی در حوزه استان هاست که با هدف ایجاد تعامل و تبادل تجربیات هنرمندان استان ها و نیز مخاطب پروری و ایجاد یک شبکه و تور بزرگ تئاتری برای استان ها برگزار می شود. این جشنواره با استفاده از حداکثر ظرفیت تئاتر و هنرمندان تئاتر استان ها قبل از شروع جشنواره اصلی فجر با شور و شوق هنرمندان و مردم در استان های میزبان روی صحنه می رود.

در جشنواره فجر استانی سی و هفتمین دوره از جشنواره تئاتر فجر ۱۱ اثر از منتخبین برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر استان‌ها و ۱۰ اثر به انتخاب بخش فجر استانی از تهران، مشهد، کرج، همدان و کرمانشاه که آثار استانی بودند، به این تور بزرگ تئاتر پیوستند و طبق هماهنگی دبیرخانه‌ مرکز و برنامه ریزی دبیران فجر استانی مجموعاً ۳۳ سفر انجام خواهد شد تا این تور تئاتر شکل بگیرد.

جشنواره‌ فجر استانی در سی و هفتمین دوره از جشنواره‌ تئاتر فجر با گذر از هفت استان از ۱۶ دی ۱۳۹۷ در اردبیل آغاز می‌شود و تا ۱۹ دی در این استان اجرا می‌شود و سپس از ۱۸ تا ۲۱ دی در منطقه‌ آزاد اروند، از ۱۹ تا ۲۲ دی در استان یزد، از ۲۰ تا ۲۳ دی در استان چهارمحال و بختیاری، از ۲۱ تا ۲۴ دی در استان لرستان، از ۲۲ تا ۲۵ دی در استان سیستان و بلوچستان و از ۲۳ تا ۲۶ دی در استان کرمانشاه ادامه پیدا می‌کند.

در کنار این ها، نمایشگاه عکس و پوستر آثار برگزیده سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر نیز در این استان‌ها برپا می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: تئاتر ، جشنواره فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.