سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان؛

ارائه تسهیلات مسکن به ایثارگران واجد شرایط

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان از ارائه تسهیلات مسکن به ایثارگران واجد شرایط خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علی کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: ارائه تسهیلات مسکن در سال جاری ابلاغ و با همکاری بانک‌های استان از نیمه دوم دی ماه تا پایان خردادماه سال ۱۳۹۸ عملیاتی می‌شود.

وی در خصوص افراد واجد شرایط دریافت این تسهیلات افزود: جامعه هدف تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران شامل جانبازان ۵ الی ۷۰ درصد، آزادگان، والدین، همسران و فرزندان شاهد که قبلا از تسهیلات بانک مسکن بهره‌مند نشده اند، همسر و قیم قانونی فرزندان جانبازان و آزادگان متوفی و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و جانبازان ۷۰ درصد که به تشخیص کمیسیون خاص مسکن، وضعیت مسکونی آن‌ها متناسب با وضعیت جسمانی آن‌ها نیست، می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان یادآور شد: طبق آیین نامه ابلاغی ایثارگرانی که در سنوات گذشته از وام ۲۰۰ میلیون ریالی مسکن بهره‌مند شده و تا پایان سال ۱۳۹۵ تسویه نمودند نیز می‌توانند از وام مجدد مسکن در اولویت‌های بعدی و با رعایت نوبت بندی استفاده کنند.

وی با اشاره به نحوه برخورداری از تسهیلات مسکن توسط افراد ذینفع تصریح کرد: افراد ذینفع ابتدا باید در سامانه بر خط بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت نام نمایند.

کاظمی اضافه کرد: افراد واجد شرایط پس از ثبت نام و مشخص نمودن اولویت آن‌ها بر اساس همان اولویت که از اول تا ۱۲ می‌باشد، به مرور به بنیاد شهید شهرستان محل پرونده خود مراجعه و با هماهنگی کارشناس مسکن اقدام به خرید و طی مراحل دریافت وام می‌کنند.

وی در خصوص میزان مبلغ تسهیلات به افراد واجد شرایط گفت: سقف وام مسکن در شهرستان زنجان ۷۷۰ میلیون ریال، سایر شهر‌ها ۶۶۰ میلیون ریال و در روستا‌ها ۳۸۰ میلیون ریال تعیین شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان با بیان اینکه وام مسکن با سود ۴ درصد می‌باشد، خاطرنشان کرد: مدت بازپرداخت این وام ۲۰ ساله تعیین شده است.
 
وی افزود: بانک‌های ملت، ملی، صادرات، تجارت، سپه، مسکن و رفاه در پرداخت این وام‌ها با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان همکاری دارند.

کاظمی ضمن تقدیر از همکاری بانک‌های عامل استان و اهتمام همکاران خدوم در بخش مسکن بنیاد، خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در سال مالی ۱۳۹۶ با جذب حداکثری تسهیلات وام برای ایثارگران رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

انتهای پیام/ن
 

پرداخت تسهیلات وام برای ایثارگران

برچسب ها: شهدا ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.