سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه خاوران در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شبکه خاوران برنامه‌های متنوعی در حوزه های صدا ، سیما ، خبر ، فضای مجازی ، شعر و موسیقی تهیه و پخش می کند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ آینه‌دار مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی گفت:صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی برنامه‌های متنوعی را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تهیه و پخش می‌کند.

وی افزود: واحد سیمای این مرکز در ۳۶۰ دقیقه مستند تلاش کرده تا یاوران و راویان انقلاب را به هم استانی‌ها معرفی کند و دستاوردهای نظام در چهل سال گذشته تا به امروز را به تصویر بکشد.

مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی بیان کرد: "یاوران انقلاب"، "روایت انقلاب"، "سفرنامه خراسان جنوبی" و "برمدار افتخار"، عنوان مستندهایی است که در کنداکتور پخش سیمای خراسان جنوبی قرار دارد.

آیینه‌دار گفت : میزگرد کارنامه(با محوریت گفتگو و دعوت از مسئولین استانی)، مسابقه تلفنی چهل چراغ (با هدف بازخوانی و یادآوری خاطرات دوران انقلاب)، ترنم انقلاب(تبیین و برجسته سازی ویژگی‌های انقلاب اسلامی در ساختار، عملکرد و دستاوردهای آن در سطح ملی و استانی با رویکرد نقد منصفانه) و جنگ شبانه ویژه دهه فجر که با آیتم‌های متنوع به موضوع "دستاوردهای استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی" چهل سال بالندگی را به تصویر می‌کشد.

وی افزود: رادیو خاوران نیز با بیش از ۱۰ عنوان برنامه ویژه متنوع همچون نمایش‌های رادیویی، مسابقه پلاک ۵۷ و کوچه پس کوچه و برنامه عصر گاهی صدای انقلاب، گفتگو۹۷۴۰ و چهل منزل صفحات افتخار آمیز تقویم انقلاب را ورق می‌زند.

مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی بیان کرد: معاونت خبر مرکز نیز در تلاش است با تولید۱۰ مستند انقلابی گری، 10 گزارش آیا می ‌دانید و بیش از ۵۷ گزارش خبری و تولیدی و مستند، از مرکز استان و شهرستان‌ها گوشه‌ای از چهل سال بالندگی انقلاب را به تصویر بکشد.

آیینه دار اظهار کرد: معاونت فضای مجازی صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز در ۴ موشن گرافیک یک دقیقه‌ای پشت پرده‌های زندگی اسدالله علم؛ وزیر درباه محمدرضا شاه پهلوی را به تصویر کشیده و تولید ۵۷ دقیقه برنامه در ساختارهای کلیپ، موشن تاریخ شفاهی ،۳۰ پوستر و اینفوگرافیک درباره دستاوردهای نظام را در دست تهیه دارد.

وی افزود: واحد شعر و موسیقی مرکز نیز در ۱۰ قطعه موسیقی و نماهنگ طنین چهل ساله انقلاب را به گوش مخاطبان می رساند.

مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی تصریح کرد: "صدای انقلاب" عنوان ویژه برنامه عصر گاهی رادیو خاوران است که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پخش می‌شود.

آیینه دار اظهار کرد: این برنامه با هدف بیان تاریخ دوران انقلاب، رشادت‌های مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، بیان خاطرات پیروزی انقلاب و لزوم حفظ آرمان‌های انقلاب در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران از پنج بهمن ماه هر روز عصر از صدای خاوران پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه احمد حسینی مقدم و فرشته بهمن زاده تهیه کنندگان این برنامه هستند، یادآور شد: "صدای انقلاب" برنامه‌ای ۸۰ دقیقه‌ای است که تا ۲۲ بهمن ماه با بخش‌های مختلفی مانند؛گزارش، موسیقی، مصاحبه با چهره‌های انقلابی و نمایش به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/ک

تدارک خاوران برای 40 سالگی انقلاب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.