سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری؛

مردم آذربایجان غرب با عزت و اتحاد پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری؛ مردم غیرتمند آذربایجان غربی هم با عزت و اتحاد و همدلی همواره پای آرمانهای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز یکی از  نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در مراسم گرامیداشت سال روز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در ارومیه با اشاره به تداوم غرور آفرین انقلاب اسلامی گفت: عزت و سربلندی  این انقلاب را مدیون خون شهیدان هستیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی  برای ملت ایران عزت و سربلندی آورد و مردم برای این انقلاب  با عزت هزینه ها داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز بیان کرد: ملت ایران اسلامی زندگی با عزت، همراه با حاکمیت اسلام را انتخاب کرد و پای آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی ایستاد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم غیرتمند آذربایجان غربی هم با عزت، اتحاد و همدلی همواره پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی ادامه داد: باید این وحدت و انسجام ملی را حفظ کنیم و و پرچم انقلاب را به صاحب اصلی انقلاب  تقدیم بکنیم .

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز گفت: در روز ۲۲ بهمن و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  مردم غیرتمند آذربایجان غربی همراه با مردم سراسر کشور ،یکپارچه و باشکوهتر از سال های گذشته در راهپیمایی این روز خجسته شرکت خواهند کرد.

در حال تکمیل/م

مراسم گرامیداشت سال روز ورود تاریخی امام خمینی(ره) در ارومیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.