مدیر گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: همایش رسانه نگاران انقلاب، بهمن ماه جاری در آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،امید سیاح مدیر گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی  اظهار داشت: اصحاب رسانه استان می‌توانند آثار خود را در موضوعات پیروزی انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های سرمقاله، یادداشت، عکس خبری، گزارش، خاطره نویسی به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

به گفته سیاح، این همایش با مشارکت خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

مدیر گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: به نفرات اول و دوم هر رشته در همایش "رسانه نگاران انقلاب" جوایز ارزنده‌ای اعطا می‌شود.

سیاح ادامه داد: ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی دستاورد بزرگی برای بشریت است که سهم رسانه و مطبوعات در آن غیرقابل انکار است.

وی افزود: رسانه‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند و تا به امروز نیز نقش خود را در استحکام پایه‌های نظام و استمرار انقلاب اسلامی به‌خوبی ایفا کرده‌اند.

مدیر گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس دستاورد‌های انقلاب نقش اساسی داشته و از ظرفیت بالایی برخوردار هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت حضور حداکثری مردم در برنامه‌های دهه فجر اشاره و اضافه کرد: رسانه‌ها یکی از عوامل اصلی مشارکت مردم هستند پس لازم است با تنوع بخشی و ایجاد خلاقیت زمینه حضور تمام اقشار مردم را در برنامه‌های دهه مبارک فجر فراهم کرد.

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش "رسانه نگاران انقلاب" در آذربایجان غربی

برچسب ها: دهه فجر ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.