سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد در امور آموزش عالی مطرح کرد؛

حمایت ۲ میلیاردی دانشگاه آزاد از دانش بنیانی‌ها/ برگزاری ۳ فن بازار در نیمه اول سال آینده

رنجبر گفت: در مصوبه اخیر هیئت امنا این اختیار به تمام واحد‌های دانش بنیان داده شد تا سقف ۲ میلیارد تومان بدون اخذ مجوز از سازمان مرکزی حمایت شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی در افتتاحیه دومین نمایشگاه فن بازار از سلسله فن بازار‌های تخصصی دانشگاه آزاد با موضوع کشاورزی و منابع طبیعی که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه فن بازار کشاورزی و منابع طبیعی است و حدود ۲۲۰ محصول برای حضور در نمایشگاه ارسال شده بود که از این تعداد حدود ۱۲۵ محصول انتخاب و پذیرفته شد و از امروز در معرض نمایش قرار گرفت.

وی افزود: بسیاری از محصولات این نمایشگاه تجاری‌سازی شده است و به صورت داخلی و خارجی به فروش می‌رسد، این امر نشان دهنده توفیق و موفقیت بزرگ درخلق ثروت از علم و اقتصاد دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی است.

رنجبر بیان کرد: واحد‌های دیگر هم محصولات خود را نشان دادند و حدود ۲۸ میلیارد تومان (BP) بیزنس پلن خود راآماده کرده بودند و برای شورای اقتصاد دانش‌بنیان فرستادند، این اقدامات نشان می‌دهد تحرکات در چند ماه اخیر در این زمینه بسیار سریع شده است و این فن‌بازار، فن بازاری است که می‌توان گفت: نمایش نبود و یک فن‌بازار واقعی بود و محصولاتی ارائه شد که تجاری شده‌اند.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این نمایشگاه در ایام الله دهه فجر توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی را نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از این محصولات حمایت‌های مالی و معنوی می‌کند؛ حمایت معنوی در زمینه پیگیری تعامل با نهادها، اخذ مجوز برای محصولات و فروش محصولات است.

رنجبر افزود: حمایت‌های مالی شامل در اختیار قرار دادن فضا‌های کارگاهی و ساختمانی در اختیار واحد‌های مختلف است، همچنین کمک مالی به واحد‌ها می‌شود.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: اخیرا مصوبه‌ای در تمام هیئت امنا تصویب شده است و این اختیار را به تمام واحد‌ها دادیم تا سقف ۲ میلیارد تومان بدون اخذ مجوز از سازمان مرکزی بتوانند در واحد‌های ویژه حمایت شوند. به همین دلیل دیگر نیازی برای نامه‌نگاری با سازمان مرکزی و افتادن در دست‌انداز‌های اداری نیست.

وی گفت: در نیمه اول سال ۹۸ فن بازار‌های برق و انرژی، دارو‌های گیاهی و داروسازی و گردشگری را خواهیم داشت و این امر نشان می‌دهد که دانشگاه آزاد اسلامی در کنار حرکت در مرز‌های دانش و تولید علم در زمینه فناوری و نوآوری و خلق ثروت از تولید علم با قدرت پیش می‌رود.

انتهای پیام/

حضور بیش از ۱۲۰ محصول تجاری در فن بازار کشاورزی و منابع طبیعی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.