سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عنوان چهارمی لیگ برتر در دست تکواندوکاران کرمانی

تیم مس کرمان در پایان رقابت‌های لیگ برتر تکواندو کشور توانست با کسب عنوان چهارمی و دو حضور در جمع برترین‌های فصل، خوش بدرخشد.

سلمان خواجه حسنی سرپرست تیم مس کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در هفته‌ی پایانی هفدهمین دوره‌ی رقابت‌های لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان آقایان باشگاه‌های کشور، جام خلیج فارس که در سالن اختصاصی فدراسیون تکواندو در تهران برگزار شد، تیم مس به مصاف تیم ملوان رفت.
وی افزود: دراین رقابت، تکواندوکاران مس با پیروزی ۵ بر ۳ برابر حریف خود و کسب امتیاز کامل این رقابت، رتبه‌ی چهارمی خود در مسابقات این فصل لیگ برتر را تثبیت کردند.
خواجه حسنی تصریح کرد: در این دیدار، محمد صالح حسین‌زاده، پوریا عبدالرشیدی، فردین نظرپور، سیاوش فخرایی و رسول کسرایی از تیم مس برابر تکواندوکاران رقیب به پیروزی رسیدند.
وی یادآور شد: تیم تکواندو مس با کسب این پیروزی و سه امتیاز این رقابت، از ۱۴ مسابقه‌ی این فصل خود، ۷ پیروزی، یک تساوی و شش شکست را در کارنامه ثبت کرد و با ۵۶ پیروزی انفرادی در مقابل ۵۶ شکست انفرادی و کسب ۲۲ امتیاز بعد از تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد و لوازم خانگی کن در رده‌ی چهارم ایستاد.
یادآور می‌شود: در پایان این رقابت‌ها تیم مس کرمان با دو عنوان در جمع برترین‌ها حاضر شد، بدین ترتیب سلمان خواجه حسنی سرپرست تیم مس به عنوان برترین سرپرست و پوریا عبدالرشیدی به عنوان یکی از فنی‌ترین مبارزان این فصل انتخاب شدند.
انتهای پیام/ب

کسب مقام چهارم لیگ برتر توسط تکواندوکاران کرمانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.