سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی امام جمعه بوشهر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی از حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در پیام خود آورده است، حضور باشکوه و سراسر شور و شعور مردم عزیز ایران به ویژه مردم ولایتمدار استان دار الحماسه بوشهر برگ زرین دیگری بر تاریخ تابناک ایران و استان گرانقدر بوشهر افزود. حضوری پر از معانی بلند اسلامی، ایرانی و انقلابی که نشان از پایداری و وفاداری مردم عزیز به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی، اسلامی و ملی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه تاکید کرده است، حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن چهل سالگی انقلاب، پاسخی محکم و قاطع به یاوه گویی‌های دشمنان انقلاب به ویژه سران جنایت کار امریکا و رژیم اشغالگر قدس و مزدوران منطقه‌ای آنان بود که در اندیشه توطئه، بحران و براندازی انقلاب از راه‌های مختلف بودند و نیز لبیکی آگاهانه و ولایی به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» است.

وی تصریح کرده است، مردم عزیز ایران، نظام اسلامی را که خود بنیان نهاده اند و برای آن جان‌ها داده اند، هرگز به خاطر کمبود‌های تحمیلی و یا سوء مدیریت ها، تنها نمی‌گذارند و با بصیرت و هوشمندی از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و در پی حل مشکلات از درون خانواده انقلاب هستند.مردم عزیز همواره با انقلاب بوده و هستند و این مسئولان هستند که باید انقلابی و مردمی، در خدمت این مردم گرانقدر، صبور و امتحان داده باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پایان پیام خود، از حضور مردم انقلابی، با فرهنگ و ولایتمدار استان بوشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن که در فضایی پر از باران رحمت الهی برگزار شد، و تلاش اعضای ستاد برگزاری مراسم دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

مسئولان باید در خدمت این مردم گرانقدر، صبور و امتحان داده باشند

برچسب ها: نظام ، 22 بهمن97 ، دهه فجر97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.