سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات احداث طرح ژئو فیزیک سقز آغاز شد

عملیات اجرای طرح ژئو فیزیک سقز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور برخی از مسئولان کشوری و استانی آغاز شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،علیرضا شهیدی  معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و  سرپرست سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح ژئو فیزیک سقز گفت: این طرح با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال به منظور شناسایی، اکتشاف و تولید معادن این شهرستان احداث می‌شود.

وی افزود: معادن کردستان قادر است پس از شناسایی و اکتشافات وسیع، برای حداقل یک هزار کارجو اشتغال ایجاد کند.

شهیدی به ضرورت جذب سرمایه گذر برای معادن سقز تاکید کردوگفت: مجموعه دولت در کردستان باید برای توسعه پایدار استان تلاشی دو چندان داشته باشند تا معادن کوچک طلا و آهن استان به معادن بزرگ تبدیل شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و و سرپرست سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی گفت: طرح ژئوفیزیک سقز با پهنای ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر مربع می‌تواند در توسعه شهرستان و استان نقش بسزایی ایفا کند.

در مراسم کلنگ زنی طرح ژئو فیزیک سقز محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه های کشور، علیرضا شهیدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی و بهمن مرادنیا استاندار کردستان حضور داشتند.

انتهای پیام/م

 احداث طرح ژئو فیزیک  درسقز

 

 

برچسب ها: دهه فجر 97 ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.