سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

​نظارت‌ها بر وسایل بازی پارک‌های عمومی و مهدکودک‌ها افزایش می‌یابد

سرپرست امورعمرانی استانداری از مصوبه جلسه کارگروه استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، وحید قربانی سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری با اعلام این خبر گفت: با همکاری ادارات کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و بهزیستی، آموزش و پرورش و شهرداری‌های استان؛ بازرسی و رفع نواقص و سایر امورمرتبط با استانداردسازی وسایل بازی تشدید می‌شود.

وی تصریح کرد: بهترین روش برای کیفیت بخشی به این مساله، افزایش سطح آگاهی و دانش مدیران و متولیان مربوطه است و باید آموزش‌های لازم به مدیران مهدکودک‌ها و بخش بهره برداری از فضا‌های عمومی شهری ارائه شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری گفت: همه دستگاه‌های مسئول در این زمینه مکلفند که استاندارد‌های اجباری و قانونی را رعایت کنند.

قربانی افزود: همچنین بر اساس تصمیم کاین کارگروه در پی گزارش وضعیت موتورخانه ادارات دولتی مقرر شد آن دسته از اداراتی که موتورخانه آن‌ها برای کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا، باید بهینه سازی شود، با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، از محل اعتبارات تعمیر و تجهیز خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در این جلسه گزارشی نیز از عملکرد کارگروه تعیین ماهیت فرآورده‌های نفتی ارائه و مقرر شد مکان مناسب در گمرک‌های مشهد و سرخس برای استقرار نمونه برداران استاندارد پیش بینی شود.

به گفته وی، در این نشست گزارش‌هایی از وضعیت استانداردسازی خودرو‌های دوگانه سوز کارگاهی و آخرین وضعیت آزمایشگاه‌های هیدرواستاتیک ارائه و تدابیری برای مدیریت این شرایط اتخاذ شد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

لزوم نظارت بر فضاهای عمومی و مهد کودک ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.