سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران؛

خط ۶ مترو تهران فروردین‌ماه توسط روحانی افتتاح می‌شود

هاشمی گفت: خط ۶ مترو تهران در فروردین ماه توسط رئیس جمهور افتتاح رسمی می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در پایان صد و سی و یکمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران حضور یافت و با بیان اینکه جلسه امروز صبح با حضور شهردار تهران برگزار شد، گفت: به همین دلیل جلسه صحن با کمی تاخیر آغاز شد و ابتدا نامه هیئت تطبیق فرمانداری تهران در مورد برنامه سوم مطرح شد که اعضا نامه را از دستور جلسه خارج کردند و ما همین موضوع را به فرمانداری اعلام می‌کنیم.
بیشتر بخوانید؛ آخرین اخبار از تغییر نام خیابان‌های تهران
وی افزود: بحث بعدی موضوع نام‌گذاری بود که ۲ صورت جلسه نام‌گذاری با تعدادی نام گذاری در مورد خیابان‌های شهر به تصویب رسید و بعد به سراغ املاک رفتیم و باغ بودن آن‌ها را بررسی کردیم.

هاشمی گفت:در جلسه امروز  ۱۰ پلاک ثبتی مطرح شد و اعضا نظرات خود را ارائه دادند.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با بیان اینکه شهردار تهران در جلسه هم اندیشی امروز صبح گزارشی درمورد راه اندازی بخش بعدی خط ۷ مترو بود، گفت:  خط ۷ مترو تا آخر سال به میدان صنعت می‌رسد و بخشی از خط ۶ هم در فروردین ماه با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

وی افزود: بحث دیگر مربوط به کارخانه سیمان شهر ری بود که یک کارخانه قدیمی محسوب می‌شود و این کارخانه تعطیل است و مدت‌ها بحث تبدیل آن به موزه مطرح بوده و آقای حناچی در این جلسه گفت که توافقاتی با دولت شده تا این مکان تبدیل به موزه صنعتی شود.

هاشمی افزود: بحث دیگر در خصوص انتصابات بود که او توضیحاتی ارائه داد و نسبت به انتصابات در برج میلاد و سازمان ورزش که در اردیبهشت ماه انجام خواهد شد صحبت کرد.

رئیس شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: در پایان جلسه هم اندیشی بازتاب مصوبه برج باغات در رسانه‌ها را یک بررسی اجمالی کردیم.

انتهای پیام/

خط ۷ مترو تا آخر سال به میدان صنعت می‌رسد

برچسب ها: شورای شهر ، مترو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
خداروشکر واقعا