سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال بارش تگرگ در نهبندان

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: برای فردا رگبار پراکنده باران در نیمه شرقی و بصورت محدود وقوع رواناب موقتی برای مناطق جنوبی استان پیش بینی می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ لطفی، کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با توجه به صدور اطلاعیه جوی مبنی بر فعالیت امواج ناپایدار جوّی در منطقه، برای فردا سه شنبه در نیمه شرقی استان وزش تندباد، افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می‌شود.

ی افزود: این بارش‌ها بصورت محدود در برخی نقاط جنوبی استان همچون شهرستان نهبندان از شدت بیشتری برخوردار بوده که ممکن است سبب بارش تگرگ و وقوع رواناب موقتی در این مناطق شود.


لطفی گفت: جو استان امروز پایدار و یکنواخت است و از بعدازظهر افزایش موقت ابر پیش بینی می‌شود.


کارشناس هواشناسی استان با بیان اینکه به دلیل کاهش محسوس دما شب گذشته در شهر‌های بیرجند، سربیشه، درمیان، قاین و زهان یخبندان رخ داده است، افزود: امروز دمای هوا به طور نسبی افزایش می‌یابد.


در شبانه روز گذشته سربیشه با حداقل دمای ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و طبس با حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر‌های استان بودند.


تغییرات دمایی مرکزاستان در این مدت بین ۰ و ۹ بود که پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز بیرجند با ۴ درجه افزایش به ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر برسد.
انتهای پیام/ب


جوی پایدار در خراسان جنوبی

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.