سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانداری بافق رتبه اول ارزیابی عملکرد را در سطح استان به خود اختصاص داد

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری یزد گفت: فرمانداری بافق در استان یزد با کسب امتیاز ۱۱۱۹ و درصد تحقق ۸۱ درصد، رتبه اول عملکرد را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد جواد رامشک مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری یزد  در جمع مدیران ستادی و فرمانداران استان گفت: یک سری شاخص‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف تعریف شده به نحوی که تمام آن‌ها متریک و قابل اندازه گیری و تجزیه و تحلیل است.

وی افزود: از جمله این شاخص‌ها می‌توان به شاخص‌های اختصاصی، حقوق شهروندی و سلامت اداری اشاره کرد که در مجموع می‌توان گفت: تمامی ابعاد یک شهرستان را در بر می‌گیرد.

وی افزود: کارشناسان دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری به دقت عملکرد فرمانداری‌ها را در این زمینه مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند و بعد از چند مرحله بررسی و نمره دادن، نتیجه را به وزارت کشور اعلام می‌کنند.

رامشک ادامه داد: گروهی از مدیران و کارشناسان با تجربه وزارت کشور نیز این شاخص‌ها را در بخش‌های عمومی و اقتصادی مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و پس از طرح در کمیته‌های مختلف نتیجه را به استانداری اعلام می‌کنند که بر اساس نتیجه اعلام شده از سوی رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارتخانه، فرمانداری بافق در استان یزد با کسب امتیاز ۱۱۱۹ و درصد تحقق ۸۱ درصد، رتبه اول عملکرد را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری یزد در پایان تقدیر ویژه استاندار از فرمانداری‌های دارای رتبه برتر و بخصوص فرماندارنی که درصد تحقق اهداف آن‌ها بالای ۸۰ درصد بوده را خواستار شد.

انتهای پیام/ی

رتبه اول عملکرد فرمانداری بافق در استان یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.