سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۷۷ تن میوه طرح تنظیم بازار ایام عید در استان بوشهر توزیع شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: ۵۷۷ تن میوه به منظور کنترل قیمت‌ها در طرح تنظیم بازار ایام عید توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید زرین فر افزود: در راستای اجرای طرح تنظیم بازار ایام پایانی سال و عید نوروز و بر مبنای تجربیات سال‌های قبل پیش بینی‌های لازم انجام شد. پس از اعلام نیاز به مرکز، اقدام به بررسی و بازدید از باغات و سردخانه ­های استان ­های تولیدکننده انجام شد. با توجه به کیفیت میوه ­های مورد نظر و لزوم ماندگاری میوه­‌ها بر اساس نظر کمیته راهبردی میوه استان، پرتقال والنسیای جیرفت و سیب سمیرم انتخاب شد.

وی افزود: جهت رفاه حال شهروندان محترم و کنترل قیمت‌ها در مجموع ۵۷۷ تن میوه شامل ۳۷۰ تن پرتقال و ۲۰۷ تن سیب درختی در قالب ۸۱ غرفه از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۷ تا بیستم فروردین ماه ۹۸ توسط شرکت تعاون روستایی و با نظارت بازرسان صنعت، معدن و تجارت در سطح استان توزیع شد.

معاون استاندار بوشهر ادامه داد: با پایش مستمر و روزانه بازار میوه و تره­ بار استان، مشخص شد که اجرای این طرح و توزیع میوه تنظیم بازار، تأثیر مثبتی روی قیمت میوه­‌ها داشته است.

انتهای پیام/م

توزیع  میوه طرح تنظیم بازار ایام عید در استان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.