سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهاسازی یک قطعه پلیکان در طبیعت

رئیس اداره محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان از رها سازی یک قطعه پلیکان توسط محیط بانان در یکی از زیستگاه‌های پرندگان در استان زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،قرچه لو رئیس اداره محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: در پی تماس یکی از دوستداران محیط زیست درشهر سلطانیه مبنی بر حضور یک قطعه پرنده در مزرعه که قادر به پرواز نبوده، مامورین یگان حفاظت بلافاصله جهت تحویل پرنده به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این پرنده کاملا سالم بوده، هیچ گونه شکستگی و جراحتی ندارد و پس از چند روز به مهاجرت خود به سمت شمال ادامه خواهد داد.

رئیس اداره محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان ضمن تشکر از دوستداران محیط زیست و تلاش شبانه روزی محیط بانان، افزود: انتظار داریم همه هم استانی‌هایی عزیز با طبیعت مهربان بوده و از شکار، زنده گیری و آسیب رسانی به حیات وحش خودداری نمایند ودر صورت مشاهده هرگونه حیات وحش مصدوم بلافاصله به نزدیکترین واحد محیط زیست استان اطلاع داده و یا با شماره -۳، ۳۳۵۴۱۰۰۱ تماس حاصل فرمایند تا اقدامات لازم در این زمینه به عمل آید.
 
انتهای پیام/ن
 

رهاسازی یک قطعه پلیکان در یکی از زیستگاههای پرندگان استان زنجان

 
برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.