سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ ۸۸ نفر ناشی از حوادث کار در سال ۹۷

هشتاد و هشت نفر پارسال بر اثر حوادث ناشی از کار در مازندران جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی  مازندران با بیان اینکه هشتاد و هشت نفر پارسال بر اثر حوادث ناشی از کار جان باختند، گفت: شهرستان ساری با ۱۳ و آمل با ۱۲ و بابل با ۹ فوتی بیشترین و شهر‌های گلوگاه، سوادکوه، نکا و جویبار هر کدام با یک مورد فوتی کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

وی افزود: بر اساس این گزارش در سال‌های متوالی عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی و پس از آن برق گرفتگی است به نحوی که پارسال ۳۵ مورد مرگ‌های ناشی از حوادث کار به دلیل سقوط از بلندی و ۲۸ مورد نیز برق گرفتگی و ما بقی اصابت جسم سخت و سایر موارد می‌باشد.

عباسی گفت: مرداد ماه با ۱۶ نفر بیشترین و مهر با ۱۲، تیر و اردیبهشت هر کدام با ۸ مورد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان با بیان اینکه ۷۳ نفر از جان باختگان حوادث کارگری متاهل بودند، افزود: ۶ نفر از فوت شدگان ناشی از حوادث کار تبعه افغانستان بودند.

وی با بیان اینکه ۹۱۳ کارگر نیز به دلیل حوادث ناشی از کار مصدوم و به پزشکی قانونی مراجعه کردند، گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش داشت.
انتهای پیام/س
 
 

افزایش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار

برچسب ها: پزشکی قانونی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.