سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حامیان نیکوکار بیش از ۱۹ میلیارد تومان به ایتام کمک کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: سال گذشته حامیان نیکوکار بیش از ۱۹ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ حامی نیکوکار از حدود هفت هزار یتیم و فرزند غیریتیم مشمول طرح محسنین در استان حمایت می‌کنند، گفت: سال گذشته این حامیان بیش از ۱۹ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

غلامرضا نصوری گفت: سال گذشته بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ حامی خیر، حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند مشمول طرح محسنین در استان را برعهده داشته اند.

نصوری عنوان کرد: این حامیان نیکوکار حمایت از ۴۴۱۵ یتیم و حدود ۲۵۰۰ فرزند محسنین در استان کرمانشاه را عهده دار هستند.

وی ادامه داد: حامیان نیک اندیش در سال گذشته ۱۹ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود اهدا کردند.

نصوری تاکید کرد: به طور میانگین در سال ۹۷ هر یک از ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی از حمایت حدود سه حامی نیک اندیش بهره‌مند شده اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کرمانشاه با بیان اینکه میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی دریافتی هر یتیم کرمانشاهی ۲۷۸ هزار تومان و هر فرزند محسنین ۱۵۲ هزار تومان بوده، تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند تنها با پرداخت ماهانه ۳۰ هزار تومان حمایت از ایتام و فرزندان محسنین را برعهده بگیرند.

نصوری با اشاره به جایگاه والای تکریم ایتام و نیازمندان در دین مبین اسلام، اظهار کرد: خیران متقاضی حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند محسنین می‌توانند به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری و یا سایت الکترونیکی www.emdad.ir مراجعه کنند.

فرزندان محسنین به فرزندان غیر یتیم دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و از کار افتاده اطلاق می‌شود.

انتهای  پیام/ز

 

بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ حامی نیکوکار از نیازمندان حمایت می کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.