سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه:

دهکده اقتصاد مقاومتی نقطه شروعی برای کارآفرینان است

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه دهکده اقتصاد مقاومتی استان را نقطه شروعی برای کارآفرینان دانست و گفت: در حال حاضر ۲۵ واحد تولیدی در این دهکده فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین قبادی بصیر رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت : دهکده اقتصاد مقاومتی در راستای تقویت و معرفی رسته‌های شغلی کوچک در حمایت از اشتغال ایجاد شده است.

وی گفت : دو مجموعه بدون استفاده داشتیم که برای این منظور به کار گرفته‌ایم و البته متقاضیان زیادی هم دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این مجموعه جمعاً ۲۵ واحد تولیدی فعالیت دارند که برای ۱۵۰ نفر اشتغال مستقیم و حدود ۲۵۰ نفر اشتغال غیرمستقیم فراهم شده است.

وی گفت: در این مجموعه دهکده اقتصاد مقاومتی به بسیاری از جوان‌ها برای راه‌اندازی یک شغل و حرفه جسارت و جرأت دادیم.

 قبادی بصیر با تاکید بر ارائه مشاوره به کارآفرینان در دهکده اقتصاد مقاومتی توسط متخصصان امر بیان داشت: برخی‌ها معمولاً پس از ورود کار به دلیل عدم تجربه با شکست مواجه می‌شوند و برخی‌ها هم توانمندی دارند، اما جرأت لازم را ندارند، ما در این مجموعه با فراهم کردن تسهیلات و امکانات لازم این جرأت را به آن‌ها می‌دهیم.

وی این دهکده را یک نقطه شروع برای کارآفرینان دانست و گفت: برخی از واحد‌ها بعد از کار در این مجموعه مشاغل خود را توسعه می‌دهند و مستقل می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: ما به دنبال حضور درازمدت این واحد‌ها در مجموعه نیستیم و بعد از مستقل شدن جایشان را به واحد‌های نوپا می‌دهند.

وی در ادامه اشاره‌ای به سایر فعالیت‌های بسیج سازندگی در استان کرد و بیان داشت: در حوزه عمرانی پنج پروژه آبخیزداری، دو پروژه آبیاری قطره‌ای و ۴ مدرسه در مناطق زلزله زده روستایی جوانرود و ثلاث باباجانی و همچنین ساخت ۲۸۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در دست اقدام است.

 قبادی بصیر ادامه داد: در حوزه کمک به بازسازی تخریب‌های سیل هم بازسازی ۲۰۰ واحد را متقبل شده‌ایم و با کمک خیران و مردم تا ۵۰۰ واحد این تعداد قابل افزایش است.

 

 

انتهای پیام/د

دهکده اقتصاد مقاومتی در راستای تقویت و معرفی رسته‌های شغلی کوچک

 

برچسب ها: بسج ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.