سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنرمندان سیل زده لرستان مشمول تسهیلات ارزان و بلاعوض

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر برای رفع مشکلات هنرمندان آسیب دیده از سیل استان لرستان مأموریت ویژه داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید عباس صالحی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به صندوق اعتباری هنر برای یاری به هنرمندان آسیب دیده از سیل استان لرستان مأموریت ویژه داد.

براساس دستور ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کاهش آلام هنرمندان سیل زده، سید حسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به برای دیدار با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه لرستان به این استان سفر می‌کند.

صالحی در این خصوص گفت: متأسفانه حادثه تلخ سیل که در اولین روز‌های بهار ٩٨ در استان‌های گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان موجب وارد آمدن خسارت سنگینی از نظر روحی و مالی به هموطنان عزیز ما وارد ساخت و ما نیز درصندوق اعتباری هنر نیز بنا بر وظیفه خود در حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور از روز نخست پیگیر وضعیت هنرمندان سیل زده در این استان‌ها بودیم.

وی افزود: با هماهنگی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به شناسایی هنرمندان آسیب دیده در این استان‌ها اقدام کردیم و سعی ما براین است کاری کنیم تا این هنرمندان بتوانند زودتر به زندگی و فعالیت عادی برگردند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر افزود: هیأت اعزامی صندوق اعتباری هنر متشکل از مدیران و کارشناسان این صندوق روز جمعه به استان لرستان سفر کردند و تاکنون با هنرمندان پلدختر و کوهدشت دیدار داشتند.

صالحی گفت: براساس مأموریت ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر رفع مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر مرتبط با سیل اخیر، تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض به این هنرمندان اختصاص می‌یابد.

وی در پایان افزود: ما برای شناسایی هنرمندان سیل زده دست یاری خود را به سوی همه هنرمندان سراسر کشور دراز می‌کنیم تا به کمک یکدیگر نسبت به شناسایی هنرمندان آسیب دیده و حمایت از آن‌ها هرچه سریعتر اقدام کنیم.

انتهای پیام/ر 

تسهیلات به هنرمندان سیلزده لرستان اختصاص می‌یابد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.