سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح آخرین وضعیت پل‌های تخریب شده در سیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، آخرین وضعیت پل‌های تخریب شده در سیل اخیر استان را تشریح کرد.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار داشت: از ابتدای سال در حوزه راه روستایی محور صحنه-علی آباد گروس بازسازی موقت کوله‌ها و نصب پل فلزی ریلی و نیز در حوزه بزرگراه صحنه-بیستون و کمربندی این شهرستان شاهد احداث یک دهانه پل باکسی برای عبور آب بودیم.

وی افزود: در کمربندی صحنه یک دهانه آب رو لوله فلزی برای خروج آب از زیر پل زیرگذر احداث و همچنین در محور صحنه-گروس نیز اصلاح میلگرد و بتن آب رو و لوله بتنی انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در هریک از محور‌های بیستون-میانراهان و فش-همایون کش یک دستگاه پل لوله‌ای فلزی جهت عبور آب بالا دست جاده به پایین دست احداث شده گفت: در محور روانسر-پاوه و در سطح هریک از شهرستان‌های روانسر و پاوه به دنبال تخریب پل یک دستگاه پل لوله‌ای احداث شد.

وی از احداث دو دستگاه پل باکسی در محور راه روستایی اسلام آباد-تنگ منصوری خبر داد و بیان داشت: همچنین در محور راه فرعی تازه آباد، ازگله، سرپل ذهاب تردد موقت از طریق سنگریزی برقرار شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: در حوزه راه روستایی ثلاث-مله کرمینه نیزجهت برقراری تردد موقت از طریق احداث دو دهانه پل باکسی، سنگریزی و احداث یک دهانه پل فلزی انجام شد.

وی با بیان اینکه در راه فرعی کوزران- سه راهی تختگاه یک دهانه آب رو فلزی احداث شده است، افزود: در راه روستایی کوزران-سدآزادی نیز تردد موقت از طریق احداث دو دهانه پل فلزی برقرار شد.

انتهای  پیام/ز

 

بازسازی موقت کوله‌ها و نصب پل فلزی ریلی

برچسب ها: حمل و نقل ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.