سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری پدری که فرزند خود را با آزار و اذیت روانه بیمارستان کرد

پدری که فرزند خود را تا حد مرگ شکنجه‌، آزار و اذیت کرده بود دستگیر شد‼️

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازتبریز، این کودک آزاری که دربخش یامچی شهرستان مرند رخ داده بود، روز شنبه چهارم خرداد توسط مسئولان یکی از بیمارستان‌های منطقه به بهزیستی آذربایجان شرقی اعلام شد.

با اعزام مددکاران مشخص شد دختر بچه سه ساله‌ای که پس از طلاق والدین، با پدر زندگی می‌کرده، بر اثر شکنجه‌های پدرش به کما رفته است. این دختر کوچک در بیمارستان امام رضا (ع) تحت درمان قرار گرفت و با شروع تحقیقات پلیس نیز مشخص شد پدرش فرار کرده و تلاش برای دستگیری او شروع شد.

محسن ارشدزاده، مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی گفت: این اتفاق در خانواده‌ای رخ داده که هم موضوع اعتیاد و هم طلاق در آن مطرح بوده است.

وی بیان کرد: دختر خردسال در زمان انتقال به بیمارستان در کما بوده و از بیمارستان مرند به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شد و خوشبختانه هوشیاری‌اش را به دست آورده است.

وی افزود:موضوع این پرونده در دستور کار دادگاه منطقه یامچی قرار گرفت و با اعلام شکایت علیه پدر کودک، وی تحت تعقیب نیروی انتظامی فرماندهی یامچی قرار گرفت و این دختر سه ساله پس از اعلام نظر پزشکان از بیمارستان مرخص و در اختیار بهزیستی شهرستان مرند قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی،گفت: اما بعد از ۱ هفته متوالی شدن پدر آخر این پدر سنگدل توسط پلیس بازداشت و تحویل مرجع قضایی گردید و روانه بازداشت وبعد از حکم سنگینی که در آینده اوست روانه زندان خواهد شد.

انتهای پیام/

دستگیری پدری که فرزند سه ساله‌ای خود راشکنجه می کرد

برچسب ها: بهزیستی ، کودک آزاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.