رئیس اداره بهزیستی شهرستان اهر؛

بیش از۴ مورد کودک‌آزاری در اهر

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اهر گفت: تمامی اقدامات لازم جهت راه‌اندازی اورژانس اجتماعی شهرستان اهر انجام‌شده است.

بیش از۴ مورد کودک‌آزاری در اهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛لیلی اکبرزاده اهری  رئیس اداره بهزیستی شهرستان اهر،در حاشیه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: دهم الی شانزدهم مهرماه با شعار حرکت به‌سوی آینده و با بهره‌گیری از استعدادها، همکاری‌ها و مشارکت افراد سالمند در جامعه به‌عنوان هفته سالمند نام‌گذاری شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اهر با اشاره به اینکه جلسات متعددی در راستای بررسی و رفع مشکلات سالمندان برگزار شده است، افزود: برگزاری کلاس آموزشی با موضوع سبک زندگی سالم و خود مراقبتی و پیشگیری از افسردگی در دوران سالمندی، تجلیل از ۴۵ نفر از سالمندان، ارائه خدمات رایگان فیزیوتراپی برای سالمندان و اهدا سمعک به این قشر و دیدار از سالمندان تخت گرا ازجمله فعالیت‌های بهزیستی اهر است.

وی از برگزاری کلاس آموزشی تکریم سالمندان در تمامی مهدکودک‌های شهرستان اهر خبر داد، گفت: همچنین علاوه بر این سعی کرده‌ایم تا فرهنگ تکریم سالمندان در بین کودکان نهادینه کنیم که یکی دیگر از این فرهنگ‌سازی‌ها برگزاری مسابقه نقاشی بین کودکان بود.

اکبرزاده اضافه کرد: همایش سالمندان به مناسبت هفته سالمند توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر طی هفته جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اهر بابیان اینکه اورژانس اجتماعی در ساختمانی مستقل در مساحت ۱۶۰ مترمربع و در داخل محوطه اداره بهزیستی راه‌اندازی می‌شود، یادآور شد: امکانات اورژانس اجتماعی شهرستان اهر طبق دستورالعمل جاری سازمان بهزیستی تجهیز کرده‌ایم و اخیراً طی آزمون‌های گزینشی هشت نفر که در این آزمون‌ها شرکت کرده و قبول‌شده‌اند به‌کارگیری خواهند شد.

وی همچنین از تشکیل پرونده برای ۲۵ مورد آسیب اجتماعی در شهرستان اهر خبر داد، خاطرنشان کرد: با دستور دادستانی به چهار مورد کودک‌آزاری که دو مورد در مدرسه و دو مورد دیگر در خارج از فضای مدارس گزارش‌شده بود که به آن‌ها رسیدگی کرده‌ایم.

انتهای پیام/خ

۲۵ پرونده آسیب اجتماعی درشهرستان اهر تشکیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار