امنیت ایران اسلامی به برکت مجاهدت نیروهای نظامی و انتظامی است

امام جمعه مراغه گفت: امنیت کنونی ایران اسلامی به برکت مجاهدت های نیروهای نظامی و انتظامی در نقاط مختلف کشور محقق شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت الله محمدتقی پورمحمدی امام جمعه مراغه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مراغه به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: این امنیت و آرامش با وجود توطئه های دشمنان، در سایه تلاش های خستگی ناپذیر نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت و آرامش جامعه، همواره در نقاط مختلف کشور از مرزها تا شهرهای مختلف و نیز در آیین های ملی و مذهبی و سفرها در جهت ایجاد آسایش آحاد مردم تلاش و اهتمام می کنند.

امام جمعه مراغه با اشاره به نقش نیروی انتظامی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اضافه کرد: پلیس همانند علما و اندیشمندان، به فکر خود نبوده و همواره در فکر نجات جامعه است.

وی گفت: تمامی مومنان پلیس را همراه و برادر خود دانسته لیکن دشمنان و کسانی که معترض مال و جان مردم بوده، از اقتدار و قاطعیت این نیرو در هراس هستند.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی افزود: در ایام سوگواری حسینی و محرم، اگر تلاش های نیروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی و امنیتی نبود، شاهد حوادث تروریستی و ناخوشایند بودیم که توسط بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی و مزدوران منطقه ای آن مدیریت می شوند.

فرمانده انتظامی مراغه نیز در این آیین با اشاره به رسالت پلیس در جامعه گفت: نیروی انتظامی همواره در مسیر خدمت به جامعه و تامین نظام و امنیت پایدار از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.

سرهنگ پاسدار رضا اصلانی فر افزود: هفته نیروی انتظامی نیز فرصت مغتنمی برای پاسداشت خدمات و مجاهدت های کسانی است که با جان خود در راستای تامین امنیت جامعه تلاش می کنند.

در این آیین که با حضور واحدهای منتخب از یگان های نظامی و انتظامی مستقر در مراغه برگزار شد، از تلاش های پرسنل برگزیده و پیشکسوتان نیروی انتظامی این شهرستان با اهدای لوح تجلیل شد.

 

انتهای پیام/ش

نقش نیروی انتظامی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار