نقش مؤثر حافظان نظم و امنیت در کاهش جرائم سازمان یافته

مدیر کل زندان های استان کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با صدور پیامی از تلاش های سبز پوشان سروقامت نیروی انتظامی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن پیام به شرح زیر است:

جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست و یکی از بزرگترین وظایف این نیرو براساس سخنان فرماندهی معظم کل قوا، پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است و تحقق این وظیفه بزرگ در سایه اتکاء به خدای متعال، اعتقاد راسخ به « ولایت فقیه » ،عمل به قانون و رعایت موازین شرعی بدست می آید

حافظان نظم و امنیت با هماهنگی، همدلی، هم افزایی و همراهی در چارچوب سیاست های تبیین شده موفق شده اند گامهای بلندی ضمن افزایش رضایت عمومی،  در جهت کاهش جرائم سازمان یافته  و حفظ امنیت بردارند.

بی تردید امنیت و آرامش امروز استان کرمان، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه استان مهیا شده است.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر استان کرمان به ویژه سرتیپ دوم پاسداررضا  بنی اسدی فر ، فرمانده انتظامی استان کرمان عرض می‌نمایم.

 امیدوارم در سایه رهنمودهای « فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی ، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت درجامعه موفق و موید باشید.

رمضان امیری

مدیر کل زندانهای استان کرمان

انتهای پیام/ب

پیام تبریک مدیرکل زندان های استان کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

                                                                                                        

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار