سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار اصله حرا در ساحل گناوه کاشته شد + تصاویر

هزار اصله درخت حرا با حضور طبیعت دوستان در ساحل شنی بندر گناوه کاشته شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: برنامه کاشت درخت حرا به مناسبت هفته محیط زیست با حضور دوستداران طبیعت و اعضای سازمان‎های مردم نهاد در ساحل گناوه اجرا شد.

فرهاد قلی نژاد، احیا پوشش گیاهی حرا و حفاظت از زیستگاه‌های حساس آبزیان و پرندگان را از اهداف این برنامه عنوان کرد و افزود: قرار است صد هزار اصله نهال حرا در زیستگاه‌های حساس استان بوشهر به ویژه سواحل و جزایر شهرستان دیر به ویژه پارک ملی دیر-نخیلو و سواحل گناوه و دیلم کاشته شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های هفته محیط زیست در استان بوشهر گفت: در این هفته نخستین جشنواره شهروند دوستدار محیط زیست را برگزار خواهیم کرد و از ۵۰ شهروند و فعال محیط زیست که اقدامی موثر در حفظ محیط زیست داشته‌اند، تجلیل خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، بهره برداری از ایستگاه دوم محیط بانی در منطقه حفاظت شده مند، آغاز ساخت مرکز تیمارداری و قرنطینه حیات وحش در منطقه حله، پاکسازی طبیعت و تجلیل از رسانه‌های فعال در حوزه محیط زیست را از دیگر برنامه‌های هفته محیط زیست در این استان عنوان کرد.

همچنین به مناسبت هفته محیط زیست به همت دوستداران طبیعت تعدادی کبوتر خانگی در ساحل گناوه از قفس رها شدند.

انتهای پیام/ک

کاشت حرا در گناوه

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.