سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز صورت گرفت؛

انتقاد نماینده مردم گیلان در شورای عالی استان‌ها از وضعیت خودروسازی داخل کشور

نماینده مردم گیلان در شورای عالی استان‌ها از وضعیت خودروسازی داخل کشور انتقاد کرد و گفت: تا به امروز ندانستم که متولی صنعت خودروسازی در کشور کیست.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نیک نهاد نماینده مردم گیلان در شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای عالی استان‌ها که امروز (چهارشنبه بیست و دوم خرداد ماه) با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، از وضعیت خودروسازی داخل کشور انتقاد کرد و گفت: تا به امروز ندانستم که متولی صنعت خودروسازی در کشور کیست.

وی با بیان اینکه نمی‌دانم این مسئولیت بر عهده وزارت صنعت و یا شورای رقابت است، افزود: از یک طرف از واردات خودرو جلوگیری می‌شود و از سوی دیگر هم خودروسازان ادعا می‌کنند که به دلیل تحریم نمی‌توانند قطعه وارد کنند، حال باید پرسید اگر تولید داخل دارید، پس چرا این حرف‌ها را بهانه می‌کنید و اگر حرف حمایت از تولید داخلی را مطرح می‌کنید، این کار را به درستی انجام دهید.

نماینده مردم گیلان در شورای عالی استان‌ها در ادامه از دریافت مالیات از تولید کنندگان شهر‌های کمتر توسعه یافته انتقاد کرد و گفت: دولت برای این مناطق قانونی وضع کرده است تا بر مبنای آن تولید کنندگان تا ۱۰ سال معاف از مالیات باشند، اما این قانون اعمال نمی‌شود و هر سال از آن‌ها مالیات اخذ می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.