در نشست هم اندیشی اعضای شورای عالی استان‌ها مطرح شد؛

درخواست رئیس شورای عالی استان‌ها از وزیر صنعت/ واسطه‌ها از بازار فروش کالاها حذف شوند

الویری با بیان اینکه واسطه‌ها باعث افزایس قیمت کالا‌ها می‌شوند، از وزیر صنعت خواست که واسطه‌ها از بازار کالا‌ها حذف شوند.

کاظمی/ رئیس شورای عالی استان‌ها از وزیر صنعت خواستار حذف واسطه در فروش کالا‌ها شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان‌ها در نشست هم اندیشی اعضای شورای عالی استان‌ها که امروز (چهارشنبه بیست و دوم خرداد ماه) با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، با بیان اینکه ساماندهی صنایع و مشاغل درون شهر‌ها از مسائل مهم ماست، اظهار کرد: در مقطعی که شهردار تهران بودم، صنایع داخل شهر مشکلات بسیاری از قبیل پساب، آلودگی‌های هوا و صوتی ایجاد می‌کردند و در آن مقطع بخشی از این صنایع را به خارج از تهران منتقل کردیم و به وضعیت خوبی رسیدیم.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه صنایع نیازمندی‌هایی داریم، افزود: مترو نیازمندی بالایی به صنایع دارد و در گذشته بخش بسیاری از آن را وارد می‌کردیم و اکنون باید در داخل تولید کنیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه وزارت صنعت متولی تجارت و بازرگانی است، گفت: در حال حاضر مسئله ایجاد بازارچه‌های مناسب در درون شهر‌ها مهم است.

الویری افزود: در اقتصاد‌های ناسالم کالا از جایی که تولید می‌شود تا به مقصد برسد، در دست چند نفر می‌چرخد و قیمت آن بالا می‌رود، لذا حذف واسطه کمک به تغییر قیمت‌ها می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار