سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار تربت جام:

اولویت مجموعه دولت در تربت جام مسائل اقتصادی است

نشست فصلی با بخشداران، شهرداران و اعضای شورای شهرهای تابعه تربت جام در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام گفت: اولویت مجموعه دولت در شهرستان مسائل اقتصادی است و  رویکرد ما مثلث توسعه اقتصادی  خراسان رضوی و ارتقای وضع اقتصادی شهرستان با همیاری معین های اقتصادی است.

 

وی تصریح کرد: تربت جام قابلیت ها و پتانسیل های متعدد در حوزه سرمایه گذاری دارد و معین های اقتصادی میتوانند پروژه های متعددی را در زمینه های اکوتوریسم، معادن، صنایع دستی و فرآوری محصولات کشاورزی در تربت جام اجرا نمایند.

 

فرماندار تربت جام گفت: همچنین معیشت مردم برای ما اهمیت فراوانی دارد و با افرادی که با کم فروشی یا گران فروشی، احتکار و سودجویی  بخواهند در اقتصاد شهرستان اخلال ایجاد کنند, به شدت برخورد خواهیم کرد.

 

حمیدی افزود: در آستانه تخصیص اعتبارات تملک دارایی هستیم و اولویت های شهرستان را بر مبنای آن چه متخصصان و صاحب نظران هر حوزه به بخشداری ها و فرمانداری مشورت داده اند تعیین کرده ایم.

 

وی ادامه داد: خرج و مصرف اعتبارات باید حساب و کتاب داشته باشد. اعتبارات بر مبنای پروژه ها و اهداف تعیین شده می بایست مورد استفاده قرار گیرند و خرج های میلیونی برای مراسم ها ممنوع است؛ باتوجه به مسائل و مشکلات اقتصادی، هزینه‌کرد ادارات باید کاهش پیدا  کند.

 

فرماندار تربت جام درباره مصرف آب در روستا گفت: برای جلوگیری از کمبود منابع آب شرب, این منبع نباید برای دام مصرف شود و در منازل شهری هم نباید از آب شرب برای آبیاری باغچه ها یا شستشوی خودروها استفاده کرد.


انتهای پیام/س.ج

 

استفاده از آب شرب برای مصارف غیر خوراکی مناسب نیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.