سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار فراخوان متقاضیان صدور مجوز مراکز تخصصی مشاوره ازدواج

فراخوان ویژه برای متقاضیان صدور مجوز مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم بنیان خانواده منتشر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن عزیزی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی گفت: بر اساس تفاهم صورت گرفته شده با سازمان های مربوطه برای متقاضیان واجد شرایط بدون برخورداری از پروانه اشتغال، در صورت تایید صلاحیت‌های علمی و اخلاقی، پروانه تخصصی صادر می‌کند.

 

وی ادامه داد: این فرصت برای افراد واجد شرایط و با هدف ساماندهی و استقرار دفاتر مراکز تخصصی مشاوره در شهرستان‌های کمتر برخوردار پیش بینی شده است،

 

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی گفت: داشتن حداقل ۳۶ سال سن و بالاتر، داشتن حداقل ۲ مدرک تحصیلی مرتبط دانشگاهی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و یا کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های روانشناسی و مشاوره، از شرایط متقاضیان است. این افراد می توانند تقاضای خود را به ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و یا معاونت جوانان اداره کل استان اعلام کنند.



سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی گفت: ظرفیت ایجاد شده محدود بوده و بر اساس تقدم و تاخر در ارسال مدارک و بررسی وضعیت رزومه علمی و تجربی افراد، فرآیند‌های قانونی آن انجام می‌شود.


عزیزی ادامه داد: مهلت ارسال مدارک تا پایان تیرماه و به صورت ارائه حضوری مدارک است.

 

وی تصریح کرد: مقرر شده است امسال ۵۰۴ کارگاه و دوره آموزشی قبل و هنگام ازدواج با محوریت مراکز مشاوره و همچنین سمن‌های تخصصی ازدواج در شهرستان‌های استان برگزار شود.

 

انتهای پیام//م.م

 

 

گسترش مراکز مشاوره ازدواج در مناطق محروم

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.