سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از موضوعات مهم مطرح شده توسط ریاست قوه قضائیه اجرای صحیح عدالت است

دادستان کرمانشاه گفت : از موضوعات مهم مطرح شده توسط ریاست قوه قضائیه اجرای صحیح عدالت است به طوری که مردم وجود آن را به خوبی لمس کنند.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،صادقی دادستان کرمانشاه گفت : کوتاه کردن فرآیند اطاله دادرسی، برون زدایی، قضا زدایی و حبس زدایی از دیگر موارد مورد توجه در قوه قضائیه می‌باشد.

وی گفت : مبازره جدی و بدون مماشات با فساد خواسته مهم عامه مردم بوده که این امر ماموریت مهم قوه قضائیه بوده و در حال اجرا و انجام است.

صادقی افزود : قرائت سوگند نامه خدمت، امانت داری و محرم پنداری، تقدس و منزلت اجتماعی، ترجیح و تقدم پیشگیری بر درمان و جامعه هدف مشترک که مراجعین در هر دو دستگاه دچار مشکلات روحی و استرس می‌باشند، از جمله اشتراکات دو حوزه سلامت و قضایی می‌باشد.

وی افزود : استفاده مراکز ارائه خدمات سلامت مطب‌ها و مراکز کلینیک و پاراکلینیک از دستگاه poss، صدور و تکمیل گواهی فوت و رعایت موارد ۱۹ گانه مرگ مشکوک با همکاری دادیار پزشک و عدم ارائه درخواست‌هایی که نیاز به ورود دستگاه قضایی ندارد، اهم انتظارات دستگاه قضا از حوزه سلامت می‌باشد.

معاونین و روسای بیمارستان ها، چالش‌ها و مشکلات قضایی، حقوقی و انتظامی در حوزه کاری خود را با دکتر صادقی دادستان کرمانشاه و سردار جاویدان فرمانده نیروی انتطامی استان، مطرح و راهکار‌های قانونی در این خصوص بررسی و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت .

 

 

انتهای پیام/د

کوتاه کردن فرآیند اطاله دادرسی، برون زدایی، قضا زدایی

 

برچسب ها: قوه قضاییه ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.