سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندان بجنوردی از آب آشامیدنی با کیفیت بهره مند می‌شوند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای قوس شمالی آبرسانی از سد شیرین دره به شهر بجنورد تامین شده و تمامی شهروندان از آب آشامیدنی با کیفیت بهره مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، غلامحسین ساقی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: طول پروژه آبرسانی ۲۲ کیلومتر است که شرکت آب منطقه‌ای بیش از ۲ کیلومتر آن را اجرا کرده و مابقی توسط شرکت آب و فاضلاب اجرا می‌شود.

ساقی با بیان اینکه اجرای این پروژه از شرکت آب منطقه‌ای به آبفا واگذار شده است افزود: برای این پروژه ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رهبر انقلاب اختصاص یافت که تا کنون ۷۰ میلیارد ریال از این رقم، تخصیص یافته است.

با اجرای قوس شمالی طرح آبرسانی به شهر بجنورد، که به علت کمبود اعتبار کند پیش می‌رود، تمام شهروندان مرکز استان خراسان شمالی از آب با کیفیت بهره‌مند می‌شوند.

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی برخی از سال‌ها به صورت مقطعی تمام مشترکان آب بجنورد را زیر پوشش آب سد شیرین دره آورده است، اما برای بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی مشترکان از آب سد، باید قوس شمالی خط انتقال کامل شود.

شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان شمالی ۲۰۰ هزار مشترک آب دارد.

انتهای پیام/ ر

شهروندان بجنورد از آب آشامیدنی با کیفیت بهره مند می‌شوند

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.