سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور مطرح کرد؛

فعالیت ۱۸ هزار گروه جهادی در کشور

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بیش از ۱۸ هزار گروه جهادی با ظرفیت ۴۰۰ هزار نفر در سطح کشور مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عصر امروز در کارگروه بسیج سازندگی استان کردستان اظهار کرد: تلاش‌های سپاه کردستان در حوزه محرومیت‌زدایی و برقراری امنیت در منطقه قابل تقدیر است.

وی افزود: سازمان بسیج سازندگی یک دستگاه اجرایی است و آیین‌نامه اختیارات این سازمان توسط معاون رییس جمهور ابلاغ شده است.

زهرایی خاطرنشان کرد: ماموریت ما کمک به دولت در اجرای محرومیت‌زدایی است و از ظرفیت گروه‌های جهادی در قالب ۱۸ هزار گروه جهادی با ظرفیت ۴۰۰ هزار نفر نیز بهره می‌گیریم.

وی افزود: گروه‌های جهادی پیشران توسعه جهادی کشور هستند و امروز نیازمند گروه‌های جهادی برای نقش‌آفرینی هرچه بیشتر در عرصه‌های مختلف هستیم.

زهرایی همچنین از تعمیر ۱۰ هزار مدرسه توسط دانش‌آموزان خبر داد و افزود: در حوزه آبخیزداری، ساخت مسکن محرومان از جمله طرح‌هایی است که می‌توانیم به صورت ویژه به کردستان کمک کنیم و امیدواریم تا پایان سال شاهد افتتاح ۲ هزار پروژه محرومیت زدایی در این استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز با رویکرد تکمیل زنجیره ارزش تسهیلات و اعتباراتی در نظر می‌گیریم و به کردستان نگاه ویژه داریم.

انتهای پیام/ز

تعمیر ۱۰ هزار مدرسه توسط دانش‌آموزان

برچسب ها: سپاه ، رییس جمهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.