سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گذشت اولیای دم از قصاص قاتل، پای چوبه دار در زنجان

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت:رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: با تلاش و میانجیگری همکاران دادسرا حاضر در محل اجرای حکم، اولیاء دم از حق قانونی و شرعی خود برای اعدام یک مجرم گذشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،به نقل از روابط عمومی دادگستری ؛حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان با اعلام این خبر گفت: برابر گزارش اداره آگاهی شهرستان خدابنده مبنی بر مشاهده یک دستگاه پیکان سواری مشکوک در جاده فرید آباد – سامان و بررسی خودرو متوجه وجود خون در صندلی می‌گردند که در نهایت در چند متری خودرو با جسد جوان ۲۸ ساله با هویت ب. س برخورد می کنند که پس از تحقیقات دقیق متوجه می‌شوند متهم ح. د با یک قبضه اسلحه کمری در شهرستان خدابنده مرتکب قتل شده است.

رییس شورای قضایی استان در تشریح این پرونده  افزود : مقتول در سال ۱۳۸۷ با کلت کمری از ناحیه سر به قتل می‌رسد که پس از آن متهم با توجه به قرائن موجود به قتل اعتراف و بازداشت می‌شود. پس از تحمل ۱۱ سال حبس در آستانه اجرای حکم قصاص قرار گرفته بود که با تلاش همکاران قضایی و اداری دادسرای زنجان در محل اجرای حکم در زندان مرکزی زنجان و اخذ رضایت اولیای دم زندگی دوباره یافت.

وی اضافه کرد: پس از صدور حکم قصاص قاتل در شعبه یک کیفری استان و تأیید از سوی شعبه ۱۱ دیوانعالی کشور، حکم در مورخه هشت مرداد ماه در مرحله اجرا بود که با تلاش و میانجیگری همکاران دادسرا حاضر در محل اجرای حکم اولیاء دم از حق قانونی و شرعی خود گذشتند و قاتل با ابراز ندامت و پشیمانی به آغوش گرم خانواده بازگشت.
 
انتهای پیام/ن
 

بخشش قاتل در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.