سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۲ مرداد ماه ۹۸؛

وقوع ۲ مورد آتش سوزی در فومن / دستگیری فردی که از ۱۴۷ نفر کلاهبرداری کرده بود

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ مرداد ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه (۱۲ مرداد ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

وقوع ۲مورد آتش سوزی در فومن

امین خوش برش، رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن امروز گفت: یک خانه دیشب در روستای آبرود این شهرستان طعمه حریق شد.

او افزود: ۱۱ آتش نشان با ۴ خودروی اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند و در مدت ۲ ساعت حریق را مهار کنند.

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن، همچنین از آتش گرفتن تابلوی تبلیغاتی سردرب یک واحد تجاری در اطراف مرکز شهر فومن خبر داد و گفت: آین آتش سوزی در مدت ۱۰ دقیق مهار شد.

امین خوش برش، با بیان علت این ۲ آتش سوزی و میزان خسارت مالی در دست بررسی است، تصریح کرد: در ۲ این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید.

دستگیری فردی که از ۱۴۷ نفر کلاهبرداری کرده بود

سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت: در پی ارجاع حکم جلبی به پلیس آگاهی استان مبنی بر دستگیری فردی که از ۱۴۷ نفر بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

او، با بیان این که ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفاء متهم را در شهر رشت شناسایی کرده و مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند، افزود: ماموران متهم را در حالی که با یک دستگاه خودرو سواری اریسان از پارکینگ منزل با شتاب خارج و به سمت بیرون فرار می‌کرد، دنبال کردند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان، با اشاره به این که متهم به ایست پلیس توجه نکرده و خودرویش به اجبار در ترافیک ایجاد شده از سوی پلیس متوقف شد، گفت: متهم با کوبیدن خودرو خود به خودرو پلیس و ایراد خسارت از آن خارج و متواری شد.

سرهنگ شعبانی افزود: سرانجام پس از تعقیب و گریز، متهم در یک کوچه بن‌‎بست با رعایت حقوق شهروندی دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

او، با تاکید بر این که متهم ۴۶ ساله در بررسی فنی پلیس به ۱۴۷ فقره پرونده محکومیت مالی اعتراف کرده است، تصریح کرد: متهم تحویل مقام قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

 

انتهای پیام/م. ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.