بسته اخبار حوادث امروز ۲۲ تیر ماه ۹۸؛

دستگیری سارق حرفه ای/ غرق شدن پدر و پسر در کانال آب سد سنگر

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۲ تیر ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه (۲۲ تیر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای در آستانه اشرفیه

سرهنگ عیسی روشن قلب، فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه امروز گفت: ماموران پلیس با پیگیری آثار به جا مانده در چند سرقت، سارق حرفه‌ای اموال خانه و مغازه را شناسایی و در خانه‌ای در آستانه اشرفیه دستگیر کردند.

وی افزود: سارق ۳۷ ساله به ۲۱ فقره سرقت وسایل خانه و مغازه اعتراف کرد.

غرق شدن پدر و پسر در کانال آب سد سنگر

کامبیز یوسفی، بخشدار سنگر امروز گفت: یک پدر و پسر در کانال آب بر سد سنگر غرق شدند.

وی افزود: در این حادثه مرگبار که در منطقه آیینه ور اتفاق افتاد پدر هنگام شنا در کانال آب بر سد سنگر در حال غرق شدن بود که پسر برای نجات وی وارد کانال شد، اما هر ۲ غرق شدند.

بخشدار سنگر، با بیان اینکه تاکنون اجساد این ۲ نفر که مسافر بودند پیدا نشده است، افزود: تلاش امداد گران برای پیدا کرد اجساد و تشخیص هویت آن‌ها ادامه دارد.

غرق شدن جوان اردبیلی در آستارا

سلمان ساسانیان، معاون سیاسی - اجتماعی فرمانداری آستارا امروز گفت: یک جوان که اهل اردبیل و ساکن آستارا بود به علت شنا در منطقه ممنوعه در آب‌های ساحلی روستای سیبلی غرق شد.

وی افزود: این جوان به همراه ۳ نفر دیگر از اعضای خانواده خود در این منطقه شنا می‌کرد که به دلیل مواج بودن دریا و آشنا نبودن به فنون شنا جان باخت.

معاون سیاسی - اجتماعی فرمانداری آستارا، با اشاره به اینکه برای جلوگیری از ورود گردشگران به منطقه شنا ممنوع سیبلی مسیر‌های منتهی به این منطقه مسدود شده بود، گفت: افرادی ناشناس مسیر‌های مسدود شده منتهی به این مکان شنا ممنوع را بازگشایی کرده بودند.

سلمان ساسانیان، با بیان اینکه ناجیان غریق مستقر در سواحل سیبلی آستارا دیروز ۵ نفر را از غرق شدن در دریای خزر نجات دادند، تصریح کرد: یک نفر از این افراد پس از احیا، به دلیل نامساعد بودن وضعیت جسمانی در بیمارستان شهید بهشتی آستارا بستری است.

 

انتهای پیام/م. ع

بسته حوادث امروز گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.