بسته اخبار حوادث امروز ۱۱ تیر ماه ۹۸؛

کشف جسد جوان افغان / دستگیری سارق خانه و موتورسیکلت

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۱ تیر ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه (۱۱ تیر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف جسد جوان افغان در لاهیجان

سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی گیلان امروز گفت: افراد محلی جسد جوان ۲۰ ساله افغان را که دیشب در کانال آبی در منطقه رودبنه لاهیجان افتاده بود پیدا کردند که بدلیل بارندگی اخیر و شدت جریان آب رودخانه، این جسد را آب برد.

وی افزود: پس از آرام شدن جریان آب رودخانه، ماموران توانستند جسد این فرد را در پایین دست رودخانه از آب بیرون آورده و به پزشکی قانونی منتقل کنند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت: مشخصات جسد با جوان افغانی که به صورت یک تبعه غیرمجاز در یکی از شرکت‌های خدمات ارتباطی در این منطقه کار می‌کرد مطابقت دارد.

سرهنگ رحیم شعبانی، با بیان اینکه هیچ گونه آثار ضرب و جرح بر روی جسد مشاهده نشده است، تصریح کرد: کارشناسان پزشکی قانونی در حال بررسی علت دقیق مرگ این جوان ۲۰ ساله هستند.

 

دستگیری سارق خانه و موتورسیکلت در آستانه اشرفیه

سرهنگ عیسی روشن قلب، فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه گفت: سارق خانه و موتورسیکلت با ۶ فقره سرقت در آستانه اشرفیه دستگیر شد.

وی افزود: ماموران پلیس، سارق ۲۷ ساله را که پس از سرقت یک دستگاه موتور سیکلت در بازار جلالیه این شهر، آن را به یک مالخر فروخته بود در خانه‌ای در آستانه اشرفیه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه گفت: پلیس پس از هماهنگی قضائی موتورسیکلت سرقتی را در لاهیجان کشف و به همراه مالخر به پلیس آگاهی منتقل کرد.

سرهنگ عیسی روشن قلب افزود: سارق به ۵ فقره سرقت دیگر از خانه‌ها در آستانه‌اشرفیه و فروش اموال سرقتی به خریدار ضایعات دوره گرد اعتراف کرد.

وی از شهروندان خواست، با توجه به شروع فصل سفر خانه خود را به قفل و حفاط محکم مجهز کرده و در صورت مشاهده افراد مشکوک و حتی تردد‌های مشکوک موضوع را فوراً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/م. ع

بسته حوادث امروز گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.