بسته اخبار حوادث امروز ۱۳ خرداد ماه ۹۸؛

دستگیری قاتلان زن رشتی/وقوع تصادف مرگبار جاده ای/ حریق ۲ واحد مسکونی

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۳ خرداد ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز دو شنبه (۱۳ خرداد ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاتلان زن رشتی

سرهنگ سیدجعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی رضوانشهر با اشاره به کشف جسد زنی ۴۰ساله در منطقه ییلاق جهانگیریه این شهرستان، گفت: کارگاهان پلیس آگاهی گیلان به استان‌های آذربایجان غربی و کردستان اعزام شدند و ۲ مرد متهم به قتل را در خانه شان شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان این زن را در خانه اش در  رشت با ضربات چاقو به قتل رساندند و بعد از انتقال جسد با خودروی برلیانس مقتوله به منطقه ییلاق جهانگیریه رضوانشهر، به استان آذربایجان غربی و کردستان متواری شدند.

فرمانده انتظامی رضوانشهر، با بیان اینکه خودروی برلیانس مقتوله در مخفیگاه قاتلان کشف شد، تصریح کرد: ۲ متهم به قتل۳۰و۳۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وقوع تصادف مرگبار در جاده خمام - خشکبیجار

سرگرد علیزاده، فرمانده پلیس راه رشت – انزلی گفت: ساعت۱۱ امروز بر اثر برخورد کامیون و پراید در جاده خمام – خشکبیجار در محدوده روستای خرآباد راننده و سرنشین پراید که پدر و پسر بودند کشته شدند.

وی افزود: راننده کامیون نیز به علت منحرف شدن و واژگونی خودرواش در داخل شالیزارش زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده پلیس راه رشت – انزلی، با بیان اینکه علت تصادف در دست بررسی است، تصریح کرد:جاده خمام – خشکبیجار یکی از جاده‌های پرحادثه گیلان است.

شعله‌های بی احتیاطی بر بام ۲ خانه در رشت

شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: ۲ خانه ویلایی امروز در رشت طعمه حریق شد.

وی افزود: این حادثه در بلوار امام رضا (ع)، روبروی پمپ بنزین – کوچه وفایی رخ داد و بر اثر آن سقف ۲ خانه ویلایی در آتش سوخت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، علت حادثه را بی احتیاطی در روشن کردن آتش از سوی فرد یا افرادی در یکی از خانه‌ها که خالی از سکنه بود عنوان کرد.

شهرام مومنی گفت: ۲۸ آتش نشان با استفاده از ۸ دستگاه خودروی اطفایی توانستند از پیشروی حریق و سرایت آن به منازل مسکونی همجوار جلوگیری کنند.

وی، با بیان اینکه در این حادثه به کسی آسیب وارد نشد، تصریح کرد: یکی از خانه بیمه آتش سوزی نشده بود.

 

انتهای پیام/م. ع

بسته حوادث امروز گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.