رئیس پلیس راه گیلان:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان

رئیس پلیس راه گیلان گفت: در ۲جاده رشت – قزوین و آستارا – اردبیل محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه گیلان امروز گفت: باتوجه به تعطیلات پیش رو محدودیت‌های ترافیکی در ۲ جاده اصلی این استان اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد خودرو‌های باربری سنگین به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز در جاده رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بر عکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه گیلان تصریح کرد: این محدودیت ترافیکی همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۷ خرداد در ۲ جاده رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بر عکس اعمال می‌شود.

سرهنگ حسین محمدپور ، از سهولت تردد در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در حاشیه راه و همچنین بر اساس اعلام تیم‌های گشت و کنترل پلیس راه، هم اکنون ترافیک در همه محور‌های ورودی و خروجی استان روان است و تردد به آسانی انجام می‌شود.

وی افزود: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

رئیس پلیس راه گیلان ، در پایان با اشاره به فصل زراعی و حرکت ماشین آلات کشاورزی در جاده‌ها از راکبان این وسایل نقلیه خواست حتما از چراغ‌ها و علائم هشدار دهنده برای آشکار سازی ماشین آلات کشاورزی استفاده کنند تا از وقوع حوادث جبران ناپذیرجلوگیری شود.

 

انتهای پیام/م.ع

محدودیت‌های ترافیکی در جاده های گیلان اعمال می شود

 

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.