بسته اخبار حوادث امروز ۲۱ خرداد ماه ۹۸ ؛

کشف ۲۴ قبضه سلاح غیر مجاز / محموله لاستیک قاچاق به بازار نرسید /حریق یک خانه

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۱ خرداد ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۱ خرداد ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه (۲۱ خرداد ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۴ قبضه سلاح غیر مجاز در آستانه اشرفیه

سرهنگ عیسی روشن قلب فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه امروز گفت: ماموران انتظامی در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ قبضه تفنگ شکاری غیرمجاز را در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

وی، با اشاره به اینکه ۲۴ متهم هم به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: براساس قانون مجازات قاچاق سلاح و مهمات مصوب سال ۹۰، هر کس به طور غیرمجاز سلاح گرم و سرد جنگی و یا سلاح شکاری و قطعات موثر یا مهمات آن را خریداری، نگهداری و یا حمل کند به حبس تعزیری محکوم خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و یا اطلاع از حمل و وجود سلاح غیرمجاز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

محموله لاستیک قاچاق به بازار نرسید

جمشید هاشمی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فومن امروز گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان ۷۶ حلقه لاستیک قاچاق را در بازرسی از یک انبار در شهر فومن کشف و ضبط کردند.

وی، بیان اینکه صاحب ۴۰ ساله لاستیک‌های قاچاق به مراجع قضائی معرفی شده است، افزود: هفته گذشته هم ۵۴ حلقه لاستیک قاچاق که متعلق به این شخص بود در انبار دیگری در شهر فومن کشف شد.

حریق یک خانه در بلوار امام خمینی رشت

شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: ۴۵ آتش نشان و افسر ارشد به همراه ۱۵ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان از ۶ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه واقع در بلوار امام خمینی روبروی خیابان پیام نور اعزام شدند.

وی، با اشاره به اینکه آتش سوزی به قسمت‌هایی از پشت بام خانه همجوار نیز سرایت کرد، افزود: با توجه به حجم بالای حریق آتش نشانان فوری از ۳ طرف برای مهار و پیشگیری از پیشروی آتش و اطفای کامل آن اقدام کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، با بیان اینکه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید، گفت: خانه بیمه آتش سوزی شده بود.

شهرام مومنی، علت آتش گرفتن این خانه را اتصال سیم برق در پشت بام اعلام و تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن روز‌های گرم و استفاده از وسایل برقی سرمایشی، شهروندان هر گونه قطعی لحظه‌ای و اتصالی‌های احتمالی را جدی بگیرند و سیستم‌های سیم کشی برق را کنترل کنند.

 

انتهای پیام/م. ع

بسته حوادث امروز گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.