سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذری جهرمی؛

افزایش پنج میلیون ریالی رفاهیات پرسنل شرکت پست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از پارسال حدود پنج میلیون ریال رفاهیات پرسنل شرکت پست افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه بازدید از افلاک‌ نمای نیشابور در جمع خبرنگاران گفت: از پارسال حدود پنج میلیون ریال رفاهیات پرسنل شرکت پست افزایش یافته است.
 
او ادامه داد: در سال ۹۲ تعداد ۱۳ هزار نفر به پرسنل شرکت ملی پست اضافه شد در حالی که میزان درآمد‌های پستی به علت توسعه فناوری و ارتباطات کاهش پیدا کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حال حاضر طرح‌های عمرانی در وزارت ارتباطات برای ساخت ساختمان جدید ممنوع شده و حل مشکلات مردم در اولویت قرار دارد.

آذری جهرمی افزود: با توجه به بازدیدی که امروز از مرکز رشد نیشابور داشتیم این شهرستان از ظرفیت بی نظیری برای اشتغال زایی در حوزه فناوری اطلاعات برخوردار است.

او ادامه داد: با صحبت‌هایی که انجام گرفت مساعدت‌هایی برای شرکت‌های فعال در این مرکز در نظر گرفته شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نیشابور دارای ظرفیت گردشگری بی نظیری است، ولی مدت زمان توقف گردشگران در نیشابور کم است.

آذری جهرمی افزود: از ظرفیت‌های نیشابور مانند فیروزه و صنایع دستی با استفاده از فناوری‌های جدید برای افزایش زمان ماندگاری گردشگر در نیشابور باید استفاده شود.

او با اشاره به اینکه تولیدات بومی در حوزه فناوری مورد حمایت قرار می‌گیرد، تصریح کرد: برای تولید گوشی‌های همراه در داخل کشور برنامه‌های ویژه حمایتی در نظر گرفته شده تا اشکالات آن برطرف گردد و به کیفیت مناسبی برسد.

انتهای پیام//ف.س

تولیدات بومی در حوزه فناوری مورد حمایت قرار می‌گیرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.