سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۸ مرداد ماه ۹۸؛

فوت یک کوهنورد در دامنه تفتان / انبه‌های قاچاق به مقصد نرسید

مهم‌ترین حوادث امروز جمعه ۱۸ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز جمعه ۱۸ مردادماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

فوت یک کوهنورد در دامنه تفتان

جلال هاشمزهی، سرپرست جمعیت هلال احمر خاش گفت: سهراب گل محمدی،  کوهنورد ۵۸ ساله بامداد امروز در ارتفاع ۳۹۰۰ متری کوه تفتان به علت تنگی نفس و ایست قلبی  جان باخت.

او  افزود: احیاء قلبی و ریوی هم برای وی موثر واقع نشد و جان باخت.

انبه‌های قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ اسماعیل منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان گفت: دیروز مأموران بخش "آشار" این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور " میرافشان به آشار" به یک دستگاه وانت تویوتا مشکوک شدند.

او افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو، از قسمت بار وانت تعداد ۱۰۸ جعبه ۶ کیلوئی میوه انبه قاچاق را که فاقد مجوز‌های قانونی و گمرکی بودند کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان افزود: دراین رابطه در مجموع ۶۴۸ کیلوگرم میوه انبه به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون ریال، کشف شد.

او  در خاتمه تصریح کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

یک کشته و ۲ مجروح در برخورد خودروی ۴۰۵ با پژو پارس

سرهنگ یدالله ستوده رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۴:۲۶ دیروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تصادف فوتی در محور"کنارک به مومان بالا" سریعا گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی در صحنه حاضر شدند.

او  افزود: با بررسی به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه سواری ۴۰۵ با یک نفر سرنشین با یک دستگاه سواری پژو پارس با ۲ نفر سرنشین به شدت برخورد کرده است.

سرهنگ"ستوده" بیان داشت: در این حادثه متأسفانه راننده ۴۰۵ (میرزا ۴۵ ساله) در دم جان باخت و ۲ سرنشین پژو پارس نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این تصادف را عدم توانایی راننده پژو ۴۰۵ در کنترل خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

دستگیری باند سارقان کابل برق با ۵ فقره سرقت در نیکشهر

سرهنگ  حمید نوری  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تخریب خطوط انتقال برق در شهرستان نیکشهر، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

اوبیان داشت: مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با جمع آوری اطلاعات و انجام یک سری تحقیقات خاص پلیسی موفق شدند سه سارق سابقه دار را شناسایی و در یک عملیات غافگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ نوری افزود: این سه سارق به وسیله یک سواری پراید با پلاک جعلی و مخدوش در روستا‌های اطراف نیکشهر تردد و اقدام به سرقت کابل‌های خطوط انتقال برق می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با اشاره به کشف بیش از ۲۰۰ متر سیم برق مسروقه در مخفیگاه سارقان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۵ فقره سرقت سیم کابل برق در شهرستان اعتراف کردند.

او  در خاتمه با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان محترم خواست هر گونه اخبار و اطلاعات خود را از فعالیت سارقان، مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.