سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران:

تأمین نقدینگی یکی از مهم‌ترین مشکلات تولیدکنندگان است

اسفنانی با اشاره به گلایه تولیدکنندگان داخلی از بی توجهی به مشکلات آن‌ها گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات تولیدکنندگان، تأمین نقدینگی است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران گفت: ورود لوازم خانگی قاچاق به کشور منفعت بسیار زیادی برای قاچاقچیان دارد.

وی افزود: شرایط موجود و تحریم‌ها فضایی را ایجاد کرده که برند‌های واقعی خارجی قادر به تأمین بازار خود نیستند ضمن اینکه تولیدکنندگان لوازم خانگی نیز موفق به برآورده کردن توقع جامعه از نظر کمی و کیفی نشده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران با اشاره به گلایه سخنگوی تولیدکنندگان داخلی از بی توجهی به مشکلات آن‌ها گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات تولیدکنندگان، تأمین نقدینگی است.

اسفنانی با انتقاد از نگاه‌های جزیره‌ای به این مسئله مطرح کرد: تأمین بازار و برآورده شدن توقعات جامعه برای رسیدن به کالای کیفی منوط به این است که پروژه و مجموعه از مواد اولیه گرفته تا تولید و جلوگیری از واردات کالا‌های غیرکیفی به صورت کامل دیده شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران با تصریح بر تخلفات در داخل کشور بیان داشت: کالای تقلبی از خارج به راحتی وارد کشور و در تهران بسته بندی جدید و با برند اصلی عرضه می‌شود. باید با این تخلف برخورد شود که البته در حد توان برخورد خواهد شد.

اسفنانی از عدم اصلاح ایرادات قانون "مبارزه با قاچاق کالا و ارز" در مجلس انتقاد کرد و گفت: این اصلاح در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته بود، اما به صورت غیرموجّه از دستور کار مجلس خارج شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضائیه ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.