سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح سینما ارشاد املش با اکران فیلم تگزاس٢

سینما ارشاد املش با اکران فیلم تگزاس٢ فردا افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید عباس موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش گفت سینما ارشاد املش با اکران فیلم سینمایی تگزاس ٢ فردا ساعت ٢١ افتتاح می‌شود.

او با بیان اینکه، مقدمات افتتاح سینما ارشاد املش از ٢٣ مرداد با نصب پرده سینمایی حرفه‌ای و چیدمان صندلی‌ها برای اکران فیلم‌های روز سینما انجام شده است، افزود: فیلم سینمایی تگزاس ٢ فیلمی به سبک کمدی به تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی محصول سال ٩٧، ادامه فیلم سینمایی تگزاس بوده که از فروردین ٩٨ در سینما‌ها در حال اکران است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان املش گفت: در این فیلم، ساسان سام درخشانی و بهرام پژمان جمشیدی پس از ماجرا‌های قسمت اول، به ایران برمی گردند و در استقبالی که از سوی پدر بهرام مهدی هاشمی و مادر ساسان ژاله صامتی از آنان صورت می‌گیرد، جابجایی چمدان‌ها در حین استقبال، باعث اتفاقات و ماجرا‌های جدید می‌شود.

سید عباس موسوی با اشاره به بازیگران این فیلم سینمایی افزود: مهدی هاشمی، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، سهیل قنادان و نادر سلیمانی از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.

او در ادامه تصریح کرد: علاقمندان به سینما برای تهیه بلیط، یک ربع قبل از اکران در محل پخش فیلم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش در خیابان نامجو حضور داشته باشند.

 

انتهای پیام / ق 

 

سینما ارشاد املش همراه با نمایش فیلم  افتتاح می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.