سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جودو قهرمانی جهان / مولایی به نیمه نهایی صعود کرد

ملی پوش جودوکار کشورمان امروز در رقابت‌های قهرمانی جهان توانست با اقتدار به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   مسابقات جودو قهرمانی جهان و کسب سهیمه المپیک امروز در توکیو ژاپن برگزار شد و سعید مولایی ملی پوش ارزشمند کشورمان و مرد اول رنکینگ جهانی امروز به مصاف حریفان خود رفت.

مولایی در وزن ۸۱- کیلوگرم این رقابت‌ها در اولین مرحله خود با قرعه استراحت روبرو شد. او در مرحله دوم به مصاف موتی اشرف نفر سوم آفریقا از کشور مراکش رفت و در پایان توانست او را شکست دهد و به مرحله سوم این مسابقات صعود کند.


بیشتر بخوانید: تیم ملی جودو کارگران در مسیر هتریک قهرمانی


ملی پوش جودو کشورمان در مرحله سوم به مصاف کارلوس توز از کشور پرتغال رفت و موفق شد در یک دیدار زیبا و نمایشی حریف خود را با امتیاز ایپون شکست دهد و به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کرد.

سعید مولایی جودوکار وزن - ۸۱ کیلوگرم کشورمان در مرحله چهارم این مسابقات باید به مصاف خاسان خالمرزایف مرد ۱۰ رنکینگ جهانی و دارنده مدال برنز مسابقات گرند پری ایتالیا می‌رفت. مولایی در مصاف با این حریف قدرتمند روسی خود توانست او را هم از سد راه بردارد و با اقتدار به مرحله پنجم مسابقات صعود کند.


بیشتر بخوانید:مدیر تیم‌های ملی جودو: نوجوانان و جوانان جودو کار به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند/ امیدواریم وزارت ورزش حمایت بیشتری از ما کند


ملی پوش جودوکار کشورمان در مرحله پنجم مسابقات به مصاف والیوس فولتیر از کشور کانادا رفت و توانست حریف خود را با امتیاز ایپون از پیش رو بردارد و با اقتدار به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد.

انتهای پیام/

نتایج مسابقات جهانی جودو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.