سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه برتر اداره کل راهداری جنوب کرمان در جشنواره شهید رجایی

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی در استان کرمان رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۹۷ در بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی، از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان به‌ عنوان دستگاه برتر در گروه زیربنایی و تولیدی در بین دستگاه های اجرایی استان بر اساس شاخص‌ها و گروه‌های مختلف در یک سال گذشته تجلیل شد.

او افزود: در آیین بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان که به‌ منظور تجلیل از برگزیدگان خدمت و دستگاه‌ های اجرایی برتر استان در سال ۹۷ با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان دستگاه‌ های اجرایی استان برگزار شد، از این اداره کل تجلیل شد.

در جشنواره شهید رجایی لوح تقدیر و تندیس جشنواره به مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان اهدا و با لوح تقدیر از معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل و کارشناس ارزیابی و عملکرد به جهت این موفقییت تجلیل شد.

در لوح تقدیرنامه اهدایی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان آمده است ؛ به استناد مصوبه شورای عالی اداری و اجرایی دور دوم برنامه جامع اصلاح نظام اداری و در راستای اجرای سیاست‌ های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تحقق اهداف توسعه کشور، بدین‌ وسیله از تلاش‌ های خالصانه و اثربخش جنابعالی و مجموعه همکاران آن دستگاه که از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۹۷ به‌ عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی گروه زیربنایی و تولیدی برگزیده‌ شده‌ اید، تقدیر و تشکر به عمل می‌ آید.

امید است با استعانت از ایزد منان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پیشبرد هر چه‌ بهتر امور و خدمت‌ رسانی به‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف استان پیروز و سربلند باشید.
انتهای پیام/ح

رتبه برترراهداری جنوب کرمان درجشنواره شهیدرجایی

برچسب ها: دولت ، رتبه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.