سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اراک:

اسلام با تنبلی و از زیر کار و مسئولیت در رفتن مخالف است

آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک گفت: اسلام با تنبلی و از زیر کار و مسئولیت در رفتن مخالف است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه  این شهر  که  تعدادی از نیروهای پدافند عامل هم حضور داشتند گفت: اسلام با تنبلی  و از زیر کار و مسئولیت در رفتن مخالف است.

 آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ضمن یادآوری هفته دولت به مناسبت شهادت شهید رجایی و  شهید باهنر تاکید کرد: کارگزاران حکومت باید همانند شهدا باشند، زیرا ما در برابر خون شهدا مسئولیت داریم .

او به مشکلات اقتصادی موجود هم اشاره  کرد و افزود : با تکیه بر ظرفیت ها و پتانسیل های موجود تمامی مشکلات از جمله مسائل کارخانجات استان قابل رفع است.

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی وجود مدیران لایق و با کفایت در کنار همت و اراده را در این مسیر بسیار با اهمیت دانست و خواستار جدیت ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در رسیدگی به امور کارخانجات و احیای آنها شد.

او گفت: مدیران واحدهای صنعتی باید به دنبال طرح و برنامه باشند و با راه اندازی مراکز تحقیقاتی گام های جدید و نوآورانه در حوزه صنعت برداشت.

امام جمعه اراک افزود : از ماه محرم و اتفاقات در آن افتاده  انرژی مثبت بگیریم و در همه زمینه ها قدرتمند شویم.

او با بیان اینکه حکومت امام حسین بر دلها حاکم است گفت: امام حسین برای از بین بردن فساد قیام کرد و ما هم به جای افساد، اسلام را گسترش دهیم.

انتهای پیام / م

امام جمعه اراک: امام حسین برای از بین بردن فساد قیام کرد

 

برچسب ها: نماز جمعه ، اراک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.