سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانسون: تحت هیچ شرایطی برکسیت به تعویق نخواهد افتاد

نخست‌وزیر انگلیس بار دیگر بر تعهد خود به اجرای برکسیت در تاریخ ۳۱ اکتبر بدون هیچ اما و اگری تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس امروز خطاب به معترضانی که در مقابل دفترش در شماره ۱۰ خیابان داونیگ استریت تجمع کرده بودند، گفت مطمئن است در اجلاس ماه اکتبر اتحادیه اروپا در خصوص برکسیت به توافق خواهد رسید.

جانسون گفت: «هیچ تلاشی برای برگشت از وعده‌ای که داده‌ایم یا رفراندوم را نمی‌پذیریم. اجازه دهید مذاکره کنندگان ما کار خودشان را انجام دهند. تحت هیچ شرایطی از اتحادیه اروپا نخواهم خواست تاریخ را تمدید کند».

او همچنین خطاب به کسانی که از احتمال برگزاری انتخابات عمومی در میان فشار‌های نمایندگان پارلمان سخن می‌گفتند، اظهار کرد انتخاباتی در کار نیست.

همچنین جانسون از نمایندگان پارلمان خواست به یک تاخیر بی‌معنی دیگر رای ندهند.

او گفت: «اگر آن‌ها به تاخیری دیگر رای دهند، هر مذاکره دیگری را غیرممکن ساخته‌اند. من انتخابات نمی‌خواهم، شما هم انتخابات نمی‌خواهید. بیایید با هم جمع شویم و این کار را انجام دهیم و بگذاریم برکسیت تا ۳۱ اکتبر انجام شود».

این اظهارات جانسون دقایقی پس از آن مطرح شد که «هیلاری بن» نماینده کارگر پارلمان انگلیس، پیش نویس قانونی را منتشر کرد که به موجب آن جانسون باید از بروکسل می‌خواست خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را تا تاریخ ۳۱ ژانویه به تاخیر بیندازد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.