سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خبر داد؛

دستگیری ۴ اخلالگر نظام اقتصادی در اردبیل/ سو‎ءاستفاده دوهزار میلیارد ریالی از مواد پتروشیمی

ناصر عتباتی از صدور کیفرخواست برای پرونده ۴ نفر در زمینه خرید مواد اولیه پتروشیمی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل از صدور کیفرخواست پرونده اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی کشور در زمینه خرید مواد اولیه پتروشیمی به قیمت دولتی و خام فروشی در بازار آزاد خبر داد.

عتباتی در رابطه با جزییات این پرونده گفت: این پرونده چهار متهم اصلی دارد که با جعل مهر و استفاده از اسناد مجعول و پرداخت رشوه به خرید مواد اولیه پتروشیمی یارانه‌ای و تخصیصی، به بهانه استفاده در کارگاه‌های تولیدی استان اردبیل اقدام نموده و پس از دریافت، با جعل اسناد و اوراق مربوط به بارنامه‌ها، آن مواد را در بازار آزاد به فروش می‌رساندند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان داشت: با هماهنگی مجموعه اداره کل اطلاعات و دادگستری کل استان، پرونده به صورت فوق العاده در شعبه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تحت بررسی قرار گرفت.

عتباتی افزود: با توجه به اهمیت مبارزه با مفاسد اقتصادی، همه تحقیقات و اقدامات این پرونده به صورت فوق العاده و در اسرع وقت انجام گرفت و نهایتا منجر به صدور کیفرخواست گردید.

او در رابطه با مبلغ مورد سوءاستفاده در این پرونده، تصریح کرد: رقم سو استفاده دو هزار و ۱۵۰ میلیارد ریالی است و با توجه به اینکه قسمت عمده‌ای از پرونده‌های مربوط به پتروشیمی در شعب ویژه دادگاه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی رسیدگی می‌شود با هماهنگی‌های صورت گرفته، پرونده جهت رسیدگی سریع و فوق العاده به تهران ارسال شد.


بیشتر بخوانید: کشف ‌‌فساد اقتصادی ۱۴۸ میلیارد تومانی در اردبیل / متهم دستگیر شد‌

بیشتر بخوانید: باند بزرگ اخلال در نظام اقتصادی کشور در استان لرستان منهدم شد


انتهای پیام/م

مبارزه با فساد در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
دلیل این به ریال گفتنتون چیه ؟؟؟؟