باند بزرگ اخلال در نظام اقتصادی کشور در استان لرستان منهدم شد/جزئیاتی تازه از دستگیری باند فساد اقتصادی

باند بزرگ اخلال در نظام اقتصادی کشور در استان لرستان منهدم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،یک باند بزرگ فساد اقتصادی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) منهدم شد.

به همت پاسداران گمنام امام زمان (عج) باند فساد اداری در استان متلاشی و چند تن از کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور دستگیر شدند.

  جزئیات  تازه از دستگیری باند فساد اقتصادی در لرستان  

محمدرضا صفی خانی با اشاره به انهدام باند فساد اقتصادی در لرستان اظهار داشت: چندین سال است در حوزه  بورس مواد پتروشیمی مشکلاتی در سطح ملی به وجود آمده است و تعدادی دلال واحد صنعتی که بیشتر از نیازشان مواد دریافت کرده‌اند و همچنین تعدادی از کارشناسان سازمان صمت به عنوان متهم دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای مقابله با فساد اقتصادی افزود: در همین راستا در سطح کشور نیروهای امنیتی اقداماتی انجام داده‌اند که با این فساد در حوزه بورس پتروشیمی برخورد و مکانیزم جدیدی در مقابله با فساد ایجاد کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه برخی از این افراد دستگیر شده چند سال قبل نیز به اتهامی مثل اکنون دستگیر شده بودند،  عنوان کرد: در استان لرستان چهار کارشناس حوزه شیمیایی از این اخلالگران از سازمان صمت لرستان توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) به عنوان متهم دستگیر شده‌اند که پس از رسیدگی پرونده این متهمان، براساس قانون قطعا برخورد می شود.

 منبع تسنیم

انتهای پیام/پ

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
دورد بر سازمان اطلاعات سپاه
خدا قوت برادران
انشا… با حضور پر رنگ ، راسخ و مستقل سازمان اطلاعات سپاه در کنار سایر دستگاهای نظارتی بعنوان یک دستگاه نظارتی قدرتمند و امین مردم ، نظام و رهبری در صحنه نظارت بر اقتصاد کشور و همراهی آن با قوه محترم قضاییه شاهد رخت بستن فساد و عوامل آن در ساختار اقتصادی کشور در حوزه های مختلف بویژه تخلفات و جرائم پولی و بانکی و گمرکی کشور باشیم .