سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۳۰۰ ویژه‌ برنامه در هفته امر به‌ معروف و نهی از منکر

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: در هفته امر به‌ معروف و نهی از منکر بالغ‌ بر 300 برنامه ویژه در سطح استان ایلام برگزار شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت:در هفته امر به‌ معروف و نهی از منکر بالغ‌ بر 300 برنامه ویژه در سطح استان ایلام برگزار شده است.

او افزود: در هر شهرستان با توجه به آسیب‌های اجتماعی و منکرات نیز همایش‌هایی برگزار و شوراهای امر به‌ معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان تصریح کرد: اولین وظایف این شوراها در چارچوب دستورالعمل امر به‌ معروف و نهی از منکر، تبیین و ترویج فرهنگ امر به‌ معروف و نهی از منکر با رویکرد اقناعی در دستگاه‌های اجرایی است و از رویکرد برخوردی باید خودداری کرد و با برگزاری برنامه‌های دینی و مذهبی از جمله زیارت عاشورا و برنامه‌های فرهنگی باید افراد را اقناع کرد.

او خاطرنشان کرد: تکریم ارباب‌رجوع، مهم‌ترین اصل و وظیفه شوراهای امربه‌معروف و نهی منکر است.

شاکرمی با تأکید بر شناسایی معروفات و منکرات در سطح ادارات و نهادهای مختلف، اضافه کرد: باید در جهت شکوفایی معروفات و از بین بردن منکرات در سطح ادارات و جامعه تلاش کرد.

 

 

انتهای پیام/با

ویژه‌ برنامه در هفته امر به‌ معروف و نهی از منکر در ایلام 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.